<<<<<<<<<<< نحوه استفاده از سامانه الکترونیکی دانشگاه پیام نور >>>>>>>>>>>
نکاتی که قبل از ورود باید حتما رعایت کنید :
۱- تنها از مرورگر Firefox استفاده نمایید.
۲- نصب نرم افزار های زیر جهت اجرای جلسات آنلاین :
نرم افزار های لازم جهت اجرا در گوشی های اندروید
مرورگر Aurora برای اندروید – حجم ۴۳٫۸ مگابایت
نرم افزار Connect برای اندروید – حجم ۱۱٫۷ مگابایت
نرم افزار های لازم جهت اجرا در کامپیوتر
نرم افزار Adobe Connect Addin – حجم ۳۸٫۸ مگابایت
نرم افزار Flash Player برای Firefox – حجم ۱۸٫۸ مگابایت
نرم افزار Connect App Setup – حجم ۱۷٫۸۴ مگابایت
مرحله ی اول :
ورود به سامانه با نام کاربری: شماره دانشجویی و رمز عبور: کد ملی
مرحله ی دوم :
شرکت در جلسه ی آنلاین یا جلسه ی ضبط شده
مرحله ی سوم :
در صورتی که جلسه آنلاین در حال پخش باشد و شما بروی آن کلیک کنید مستقیم از مرحله ی دوم وارد مرحله چهارم می شوید و جلسه برای شما اجرا می شود ولی اگر بخواهید جلسات ضبط شده را ببینید کافیست بعد از کلیک بروی جلسه ضبط شده و مشاهده ی اطلاعات آن بر روی نمایش کلیک کنید.
مرحله ی چهارم:
بعد کلیک بروی نمایش در صورتی که نرم افزار ها را به درستی نصب کرده باشید وارد جلسه آنلاین می شوید مانند شکل زیر :
قسمت A : در این قسمت شما می توانید تعداد و نام شرکت کنند گان در جلسه را مشاهده کنید.
قسمت B : در این قسمت نام استاد ارائه کننده ی درس را می توانید مشاهده کنید.
قسمت C : در این قسمت دانشجویان میتوانند با استاد و یا با دیگر دانشجویان حاضر در جلسه به گفت و گو بپردازند.